امام زاده دالستان :: روستای دالستان

روستای دالستان

وبلاگ اختصاصی روستای دالستان

لطفا اگه اطلاعاتی در مورد این روستا دارید به من خبر دهید تا بر روی سایت قرار دهیم

عکسها و فیلمهای خودتون رو به این آیدی در تلگرام ارسال کنید www.telegram.me/hasanghanbari_ir

برای ارتباط با من میتوانید به این ایمل نیز پیغام دهید hasanghanbari20@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۰۸ - فرزانه قلم مشکی
    عالیه

امام زاده دالستان

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ

امام زاده دالستان یا امام زاده صابردر پانصد متری روستای دالستان قرار دارد که مزار مردم دالستان در اطراف این مکان قرار دارد.این مکان هم اکنون درحال تعمیر است.                    

امام زاده دالستان2

{بقیه تصاویر در ادامه مطلب}

       

 

 

برای نمایش کس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

دالستان5

 

امام زاده دالستان2

 

امام زاده دالستان3

 

امام زاده دالستان

 

محرم2

 

محرم3

 

این هم از جدیدترین مطلب در مورد امامزاده صابر لطفا مطالعه کنید

نظرات  (۳)

دست شما درد نکنه که روستای دالستان را معرفی کردید
پاسخ:
خواهش میکنم . وظیفم بوده
  • علیرضا کریمی
  • خیلی راغب شدم شدم کسی که شعر ترکی رو نوشته دیدار کنم/
    پاسخ:
    اگه خواستید دیدار کنید پیام خصوصی بفرستید.
    واقعا عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی